Friday, December 3, 2010

I MISSED YOU :(

what a day today. went to redbox. karaoke-ing dgn member. woah first time aku keluarkan suara cute aku depan dorang --
HAHA dah dapat mic terus taknak lepas dah terus keluar suara jantan. akim kawan baik aku dan lain lain semua terdiam. dia cakap "eh biar betul diaorg ni?" hahahah. had fun jugak la masa tu. gila ah aku nyanyi 14 buah lagu koiitt. non-stop pulak tu. haha! nama lagu nya adalah Koleksi Gemilang by Jaclyn Victor. tau kan lagu tu? hehe aku baru tau lagu tu tadi. dorang yg pilih lagu uh. aku dgn milie apa lagi! hahah. kelakar koitt -- tp lagu tu mmg best. ada lagu yg aku tak tau. but mostly yg aku tau laa. layan oldschool apa la salah kann. heheh. butt before that, sesampai nya aku d redbox takde lah se-hyper masa nak habes tuu. first2 aku duk diam je. biasa la, dtg redbox aku mmg tak nyanyi pun. mindset dah cmtu. so aku pun main laa ipod touch jejong. layan game aje. at the same time, my heart aching. kept thinking of him. nobody knows how much i miss him by that time. yelah, dia la penceria suasana kalau korang nak tau. dia la suka buat lawak. dia la suka kacau orang. dia dgn lawak bodoh dia buat org gelak mcm org gila. hrmm kenak sik rindu org cemya. but then i decided not to layan perasaan ilak. aku pun pergi luar and buat air special untuk menyejukkan hatikuuuu. hehe then lepas redbox, makan timee! aku, milie and akim pun pergi groung floor untuk mencari makanan yg sedap untuk dimakan. then stop kat satu kedai ni, apa tah nama kedai dia lupa lah. aku ordered crispy banana chocolate. and milie n akim dgn pilihan dorang sendiri lah. then jalan jalan kat kedai lain pulak, stop kat kedai baru bukak ni. kedai ni jual daging n ayam salai. mcm2 perisa la. nak spicy, sweet, pepper semua ada. aku tanya akim sedap takk daging ni. dia kata tak tau, dia tak pernah try. dia pernah makan pizza je, sedap katanya. then kami nak try la mkn daging salai tuu. kami ordered spicy beeef burger. burger dia kecik aje. comel aje tau. dlm nya ada timun mayonnaise n chili sauce je. bole la sedapp. semua yg kami order tu sponsored by akim yg pemurah. *ceyy dan dan je aku. hahah. then kami pergi food court untuk menjamu selera. lepas habes makan semua yg kami beli tadi, milie ajak pegi usha makanan apa yg ada. aku dah pk dah nak makan apa. laksa penang lahhh apa lagi! tanpa membuang masa aku pun menuju ke kedai yg jual laksa tu dan order assam laksa for my dinner. time duk kat foodcourt tu happy jugak lah aku. bergurau senda dgn dorang. dah lama jgk la tak duk lepak kat sogo makan makan dgn manusia bernama milie n akim tuu. akim asik sibuk aje dgn program dia before ni. ni program dah habes dia pun free. baru la dpt lepak cam dulu. bole lengah lengah bole lekluuu lekluuu. hahah. milie pulak tak tau la apa yg dia busy-kan. rasanya selalu je jumpa dia. hehehehe. lepas huha huha kat sogo kiteorg pun balik. sesampai dirumah aku terus berak. dr sogo aku tahan berak. haih apa la aku ni lepas makan aje berak. membazir betul. lepas berak tu aku tukar baju and relax relax tggu milie text. sebab dia ajak lepak kat highway tepi condo kami ni haa. time aku relax relax tu laaa dtg perasaan sedih. teringat kat dia lah apa lah. aku punnn, ahh malas ah nak layan perasaan ni lalu ambik kunci rumah terus keluar and g umah milie. then tggu milie solat then turun la lepakk. lepak2 nyanyi2 sampai hujan turun. tgh lepak tu azim pulak msg. ajak keluar pergi andalus. first aku kata ok. then cam malas je. sen pun takde, badan penatt. so aku cancel la keluar. kalau tak keluar dgn azim milie n wan la tadi. sorry yea guys, maybe next time! :D then aku balik rumah, terus mandi. lepas mandi, aku bukak laptop...

actually, aku ada terfikir nak deactive facebook aku. kenapa? sebab.. erm ermm susah la fb ni asik buat sakit hati je. pastu gaduh. lagi lagi time gaduh ni, bukak je page dia mesti rasa lain. rasa apa? rasa nak sepak sepak jee muka dia. shish! sooo aku pun bermonolog, "mok sik mun aku deactive fb?" so that nobodys will get angry.
and now aku dah deactivate my account. b4 tu aku ada sent msg kat fb dia. nak hanta msg hp takde credit pulak. haih musibah betul la. i tell him that i missed him ;( ask for an apology and tell he that i love him and will always do. lepas tu, i cried. u know what, he didnt reply anything. just keep silent. its okay if he didnt wanna reply me. i wont bother. maybe we both need space kan? hrm. okayyy aku malas dah nak fikir banyak banyak. aku harap aku kuat je nak hadap semua ni. Ya Allah, give me strength. Amin...

oh yea, im counting the days now. ;) its 3.10 am. zzz daaa

No comments:

Post a Comment