Tuesday, December 21, 2010

random aja.

hai korang. nak habaq mai yg aku sekarang ada kat bintulu dan akan berada di sini selama sepuluh hari. alhamdulillah dpt jumpa family. lepasssss rindu. dah lepas rindu kat family, rindu pulak kat family kat sana iaitu kawan kawan aku kat kolumpo uh. rindu milie oyun kak aidaq akim azim idi daus hyder al joe dannnn tak lupa juga kepada arief yg aku rindu tiap tiap masa walaupun depan mata. ceh ayattttt HHAH! ckp pasal arip, beliau dah balik kolumpo semalam. huhu aku balik bintulu dia balik kl. elok sangat lah. nasib baik dpt jumpa 2 hari tu. mmg sabtu ahad tu aku tak cari sesapa lah kecuali dia. spentime pueh pueh dolu sebelum dia balik en. haaa baru teringat apa niii bestfriend aku, iejan laizaini, dah selamat melahirkan baby, petang ahad tu. alhamdulillah syukurrrr. baby girl dan sangat tembam ok? aku terkejut kot tgok gambar baby iejan. gila cute! sebijik cm iejan. nama baby tu Raihanna Damia. cantik kan nama ni? *kasi bold sikit sebab suka* aku suka nama raihanna tu. hihi kiteorg plan nak g jumpa iejan n baby mia kat rumah dorang nanti, kena tggu kwn dr poli balik dulu la sebab dah janji dgn dia kan. harap harappp la dpt jumpa dorang. geram kot tgok baby mia dlm gmbr. grrr pipi penuhhh jee. ihihihihi miaaa im comingggg! :p err sebenar nya aku ni bosan. dr tadi dah type2 entry tp haram tak jadi. semua cm bosan je. nak buat entry cm kwn aku sorang ni, rabiatul, ptg td aku baca blog dia. latest entry beliau, 25 perkara yg baik/buruk *kot? pasal dia. nak buat cmtu tp aku cm ketandusan idea nak tulis apa. ceh pasal sendiri pun tak tau. gila!

wehh aku rindu laa kat encik boyfriend. dia ni makin jarang jumpa makin jauh dari aku makin mengada pulak perangai. gedik mengalahkan perempuan! motif sangat

ok aku dah blur sebelum aku mencarut bek aku chow. ok bye korang

No comments:

Post a Comment