Monday, January 17, 2011

HOSTEL SWEET HOSTELlah sangat.

okay nak cakap aku kat kolumpo dahhh. baru sampai semalam. Idy azim daus pegi amik kat sentral then terus pegi klcc. daus nak carik jacket kata nya. then g makan kat kg. baru. wah detail aku kasi. pastuuu ada pulakkk la aku dgr cerita paling HOT kat condo tu kannn. da la aku sensorang je tdo kat rumah semalam. yg lain semua tak balik lagi. haih tawakal aje lah kan. Alhamdulillah takde apa yg jadi. aku sendiri pun tak berani nak cerita kat sini. hahah sakit oh badan aku. pagi td pergi jogging kat titiwangsa. da lama tak jog plus stretching yg ala kadar je, ha hambek! lenguh satu badan! - -" ermmm ermm rindu la kat ayam penyet. lapar pulak aku. oyun cepat la balikkkk. *mcm tggu mak balik je - -
ok ni je lah kot nak cakap, kalau ada masa aku apedet lagi cte terbaru kehh. ciao!

b4 tu nak cakap yg aku rendu kat perempuan perempuan ni ;

lesbo partner dulu hingga sekarang. dagu kau memang mengancam :/
p/s ; jgn mengimbau pulak yea milie :b

rendu nak dengar dia cakap "mimi tokkk" *slang kedah okay!

dann oyun yg "mengada ngada la korang ni!"


No comments:

Post a Comment