Sunday, January 9, 2011

I WANNA BE A SUPERWOMAN

i wanna be a superwoman so that i'll be strong, no broken hearted, no tears, just strong enough to face the consequences. i really want to change myself. i really want to be strong like a superwoman. really! :( but how ah? seriously i need to change. aku dah fed up hidup camtok. asik aku jak nok sakit hati nok nangis nok kecoh. aku jadi org yg cool. aku mok jadi heartless. yes heartless! org buat apa apa pun kat aku aku sekda effect pun. hahah benaaa mok jadi camya. to be honest, aku sekarang tenga sakit hati. but aku try control my anger. aku taknak marah marah. cukup la nak marah marah ni. aku pun satu, benda kecik pun nak marah - -" aku tension sgt sekarang. tension dengan kau, dengan rambut aku. aku menyesal sngt. aku potong rambut. buruk. now aku menyesal.aku fed up dgn semua benda. *sigh. sedih gila kot. rambut aku. nak menangis pun tak guna. tp aku sedih!! huwaaaaaaaaaaaaaaaa :'(
then aku benci kalau org ignore aku.tau tau la sapa kan. but aku sabar. aku tau kau dgn family. hrm AKU NAK BERUBAH!!!! aku tak nak camni! i wanna live my life!! as i please, as i wish. Ya Allah, tolong lah aku nak berubah. aku rasa mcm terkandas. tak tau terkandas kat mana. huh. SERIOUSLY U NEED TO CHANGE FOR GOD'S SAKE MIMI!

p/s ; sorry for the 'carutan'. kalau tak suka bole bla

No comments:

Post a Comment