Wednesday, January 26, 2011

May I Have Your Attention Please?

Okay saya nak umum kat semua yg saya dah single! sedih? frust? sakit hati? memang ada semua perasaan tu tp saya sabar. saya bertendang eh salah bertenang je. saya kena kuat tuk hadapi semua ni. saya tak nak sedih. kita ada Allah so i leave it to Him. saya syukur sangat sebab masa saya menghadapi masa yg sukar, kawan kawan saya ada disamping saya. mereka tak biarkan saya keseorangan. saya syukur sangat ada kawan cam mereka. thanks korang for the care, for the advice, for the kata kata semangat *eceh thanks korang. aku sayang gila kat korang. akim,azim,idi,daus,milie,kak aidaq,oyun,joe. thanks gak kat wan, faizal and tujan sebab kasi advice kat saya. thank you so much uols for your love. yg lain, thanks for the support. *mcm bg speech time menang award jee aku ni - -" yela nak show some appreciation kann. so new chapter after this. Dear Allah, give me strength to face all the hardships. and thanks for sending me a lovely boyfriends and girlfriends. i may be lost a lover, but i never wanna lose my bestfriends. i love them so much! :')

No comments:

Post a Comment