Tuesday, March 8, 2011

I'M BACK :D

Hey thereeee. okay firstly nak cakap yg post kat bawah ni bukan aku yg buat. kakak aku yg perasan yg amat yg buat. (berapa banyak yg daaa) okay sekarang nak apedet skett yg aku dah pindah dahhh. takde duk rumah b13a5 tu dahhh. sebab apaaa sebabb kawan ajak pindah rumah dorang. so aku ikut je laaa kan. lagi pun rumah lama aku tu owner dia nk balik rumah tu. so semua student kena keluar laaa. selamat aku dah pindah awal. kalau tak terkial kial nak cari rumah kosong -,- so sekarang, ghumah baghu! :D andddd nak cakap tenkiu laa sesangat kat kak zaty aku sebab dah hias blog aku jadi cantek cani. kalau tak memang aku malas nak hapedet apa apa. hehuk! ayat biasa "agak lama jugak la aku dah tak update blog ni kan?" :D busy koit. semester baru ni kan, sekarang pun dah nak midterm. ada seminggu lagi. so busy laaa. mcm mcm laaa benda jadi kat aku. nak cerita lupa la pulek. hehuk lagi. erm ermm waktu sekarang menunjukkan pukul 4;48 petang. kira kira sejam yg lepas la aku sampai rumah. pagi tadi ada class, human resource management. habes je pukul 11 pagi. lepas tu mcm biasa lah kan luang kan masa bersama kawan kawan di basement cllge "kesayangan" kami tuuu. hehuk jugak lepas tuu tadi pergi 'jemje'/'memje' (mj) kejap si panjang nak potong rambut katanya. kenapa sampai jemje memje? salah sebut! hehuk lagi sekali.
okay ni cerita paling hangat sensasi aku pun menyampah nak cerita tp cerita gak. ermmm handphone aku err maksud aku handphone azim (rindu azim yg sdg mengerjakan umrah skrg) ni tiba tiba buat hal pulak. haiii tau la tuan kau kat mekah jgn la buat hal. seminggu lagi balik la dia tuu. =.= pagi tadi aku tak dapat nak terima message dari sesiapa pun. sabar aje laaaa. :/
hurm dah takde idea lah sebelum aku caroooooot aku chow dulu yea. byeeee take careee muah muah! ;)

No comments:

Post a Comment