Tuesday, May 24, 2011

bosan much?

HYE!

ok this is the third time cubaan nak menulis blog. cubaan? sebab sebelum ni aku dah pernah try nak buat entry, random entry tapi tak berjaya. oh nampak sangat aku ni tulis blog nak update psl special occasion aje kan? -.-' serious asal aku nak buat je, mesti mcm blur. pastu terus hilang mood nak menulis. motif sgt kan? haha AAK? bukan Arief Abdul Kuddus tp Ada Aku Kisah? XD eh what a coincidence kan AAK tu? haha! baru perasan.. ok dah. errm nak tau something? I'm leeeeaaving for BINTULU in less than 48 hours oulls! hamagaddd i just can't wait to get my ass out of KL. but surely i'm gonna miss KL and kawan kawan untuk seminggu! aku balik sebab cuti semester la brader apa lagi kan? mcm biasa klmu memang kedekut nak bagi cuti lama lama. so bole balik seminggu aje la. tapi tak apa janji aku bole balik jumpa family dan kawan kawan kat sinun :)

ok cakap psl cuti semester, ini cuti untuk semester 6 dahhh! gila lama dah an aku kat sini. kalau ingat balik masa aku masih FRESHIE dulu memang rasa mcm baru semalam koit tp hakikatnya sekarang dah nk masuk sem 7. dah besar dah matang dah bole fikir dgn lebih matang seperti org matang ok berapa banyak matang daa? ok nak tunggu habes sem 6 ni lama sebenarnya tak tau apa pasal. maybe sebab many things had happened to myself kan. yes memang banyak. kalau ingat balik mcm tak percaya je benda tu pernah jadi kat aku kan? -.-'

exams? ok final exam kali ni a bit tough sebaaaaab........................... sebabstudylastminute-.-' tp alhamdulillah la bole jawab sikit. sikit? wadehel? kalau mak aku baca ni mesti dia marah kan? XD ok nak cakap lagi sekali yg aku tak sabar nak balik weh! serious shit rasa cam lama je nak tunggu khamis ni.. sabar mimiii sabarrrr. err okay nak tunjuk sikit la gambar sepanjang semester6 aku. *ini sebab dah tak tau nak tulis apa dah* -.-' yg penting kita enjoy! *cakap mcm yus kumpulan jambu tu* XD

-january-
persoalan : kenapa muka aku cam minta penampar? -.-' new year's eve. jap cuba focus kat muka idi, haha bajet cute la tutup mata sebelah camtu? comel sgt dah la camtu di? XD idi sorry gurau aja lor :)


-february-
puteri harbour, jb. went to jb sebab nak tenangkan fikiran KATANYA! p/s; ignore hantu kat belakang tu XD

-march-
at idi's. dinner kat rumah dia makan sayur midin. memang layan uolls!

-april-
arabian night *ada kat older post ;)

-may-
ok time ni mak dtg kl dgn ayah. kebetulan masa tu mother's day. so i bought her the roses and cake filled with love. love u mak! <3


okay itu saja entry aku kali ni. *lepas ni tak tau la bila nak update lg XD thanks for dropping by. Much love,
-mimi rahman-

No comments:

Post a Comment