Saturday, June 18, 2011

How I miss a place called home :)

uolls!

i'm currently missing my family and home! andddd obviously aku tgh homesick lah kinek tok. rinduuuu eh tetiba. everything i've done today reminds me of home. yesterday was maharaja lawak right? aku tek alu teringat lah mun di bintulu mesti aku tangga ngn family cta tok. sambil makan keropok and layan rootbir float a&w ya eh. yarabi sedaaaap! kat post aku before tok aku mdh aku balit for one week jak, check2 extend gik seminggu. jadi lah 2minggu! belalak ku mdh kau! hha! anddd dlm masa duak minggu ya nang aku rasa heaven gilaaa eh! tiap tiap hari aku disajikan dgn masakan yg menyelerakan. muahaha. sinun happy jak, sik pernah aku sunyik :/ sitok mun sekda kawan nanggggg la sunyik lalew yak aih! mun rah sinun aku tok susah nak bangun pagi, tapi mun nak nyuroh aku bangun dgn cara yg senang, suak jak aku ngn makanan confirm aku bangun terus! mun kak nonoe paham alu nya ngn aku. hahahaha kak nonoe laaa suka melayan aku d sinun. apa aku mok makan semua nya polah. tp nya ngerepak lah dolok sebelom masak ya. nya madah mcm tok, "ktk tok nama jak chef tp nak masak malas. kmk juak nok masak" =.=' hahahaha aku sik tauk lah aku malas gila nak masak rah sinun. mun makan rajin ku -.-'
rutin seharian aku di sinun bangun pagi, polah kerja sikit, breakfast, tgga tv, lunch, mandik, solat, tgga tv, tido, bangun, makan, tgga tv, dinner, online, makan agik sikit then tido. nang everyday camya. knk sik heaven rasa aku. makan dah la semua makanan favourite. nang i love u lah mak and kak nonoe! hahaha sik sabar nak balit raya. ohh ckp pasal raya, aku dah ada baju rayaaaaa. tema tahun tok cekelat gold. :)

eeeiii aku rindu rindu rindu bahhh ngn bintuluuu. dah la ilang dah idea larii nya tek. kla bai take care uolls :)

and lupak mok padah, Happy Father's day, Encik Rahman! i love u more than words can say. Muahmuah! <3

Sayang Ayah!

2 comments: