Saturday, July 16, 2011

when boredom strikes

yesterday i learned something from myself. yesterday was not a good day for me. everything feels strange. i even went out alone okay. sedihh tak?! :/ yeah i can't lie that i hate to be alone. especially when im sad and i need someone but tak ada siapa pun yg available that time. sedih tak sedih kan aku? -.-' i tried to entertain myself and lupakan masalah untuk seketika so i went to my fav store. bila dah pergi sana pulak tetiba rasa sakit hati. sebab apa? sebab tgh SALEEEEE!!! sale nak sampai 70% pulak kan. mmg menyumpah2 lah dlm hati. time aku tgh sengkek baru nak sale. hari tu tak nak sale hurm. mcm bugima taaaau :/ eish geram tau tak tengok handbag yg lawa2 and agak mahal dulu and skrg dorang bg murah aje. eish mcm lahanets. ok skrg kan aku tgh gila dgn handbags tak tau kenapa. ada time aku cam obses dgn baju, ada masa seluar, ada masa lain pulak aku suka tgok panties haaaa ok itu tipu. handbags kau tunggu eh nanti aku ada duit aku culik kau bawak balik rumah betul nii aku tak tipu aku serious betul betul. hrm ok dah keluar tajuk.
ok point aku sebenarnya ialah kalau korang rasa sedih and korang rasa tak tentu arah mcm apa yg aku rasa semalam better korang pegi cerita kat someone. and kalau takde siapa nk dgr mcm aku semalam tak ada yg available kan korang g nangis sorang2. korang nangis lah sampai mata korang bengkak. then lepas nangis tu korang akan rasa mcm ahhhhhhhhhh mcm hati korang tu ringan. o.O eh mcm ok lepas lah sikit beban kan. takde lah rasa mcm susah hati or something else. OR korang cari kawan or sesiapa yg boleh bergurau and buat lawak untuk entertain korang. bringing back the mood kata omputheh. okay? selamat mencuba! :)
sorry entry aku mcm berterabur sikit tp aku kesah ke? tak kan? kbye

much love,
-mimi rahman-


No comments:

Post a Comment