Friday, July 9, 2010

I'm not missing yuh!

its friday, 9th july 2010
currently listening to red fm late night love song
my fav station malam malam buta mcm ni
:D
:/ i miss him so much eh
bodoh! pa nak rindu org mcm ya
nok dah bulak aku.
BABI! :(
aku harap kau sedar lah brader!
class minggu tok warmmm jak eh.erh
balit class sampe rumah mesti nangis.
sik pat nak tahan eh.no one knows abt it
nak cerita ngn org pun, erm mcm sik payah jak :/
org pun dah muak mok dgr cerita kmkduak tok.harap its the real end of us
aku harap aku kuat mok face semua tok cos aku sikmok biar lmk lmk gk
yes i do still love him.but its a burden for me :'(
ehh entah?
sebab i kept thinking of him all the time.
worrying abt some ridiculous thing
FAK!
mun aku rindu nya mesti aku bukak fb akim :D
*sorry akim sebab aku menceroboh ngeeehee*
ne tauk nya ada post papa kah kan
nak bukak fb aku kdrk, ahhhh lagik lah menyakitkan hati!
FAK LAGI!
ada juak rasa mok bukak tapiiii
tak kot
im not ready yet
:D :/
aku bencik, aku sumpah nya, aku geram,
tapi deep down inside my heart aku masih ngarap nya carik aku
:(((((((((
everytime aku check fon aku dgn harapan ada call or msg dr nya
but sekda
adalah marek, mcm biasa "Sila telefon saya."
then nya call k num celcom nya
hati aku pun berkata ..
dan kau pun dah jumpa simcard ya and maybe pake duak num?
owh, GREAT! HAHAH
cibeiiiiikianggg
NOW,
aku buat something nok dpt melupak nya even utk sementara ialah
menonton cerita
"Boys over flowers"
muvee marathon
hahahahahah
hengsem ehhhh!
paling aku suka nok playboy andd model misteri ya
OMGHASHH HAHAH
cute abis eh ;;)
ermm ermm
ok lah
thats all for tonight maybe
taking care!
11:34pm friday 9thjuly2010


No comments:

Post a Comment