Wednesday, July 14, 2010

JIWANGKACAU! :/

thursday.july15.aku berjiwa kacau.semua rasa tak betul.baring.duduk.baring balik, duduk lagi.ahhhhhhhhhhhh!semalam pun, teruk lash.semua tak betul.kawan gurau pun aku serious.in fact, aku rasa nak menangis bila dorang bahan aku.entahlah.tak kena masa kot nak bergurau masa tu.sorry la kawan.PMS lashhh :D Semalam hari yang sgt sgt busy.ada yg menggelabah.ada yg cool.ada yg sibuk dgn hal sendiri. Hrm, sampai rumah terus tdo sampai lah malam. tu yg taleh tdo dah sekarang. mata dah kenyang :D Kat rumah, habiskan tgok cerita Boys over flower. So sweeeeet lah ending dia. aku yg tgok pun in love. hahah <3>
kalau boleh kan, nanti jugak aku nak kemas bilik & tu bilik aku yg sekarang pindahkan barang2. Bcs i really need fresh nice environment. *biasalah environment aku kan dalam bilik je* :P
pastu nak beli laci tuk letak barang. kalau boleh nak ada meja kecik kot utk letak barang2 aku. Hrmm harap harap semua nya jadi :)
About my studies, ada 2 perkara nak kena focus buat masa yg terdekat ni,
1. Ayat hafazan, Surah Al-Buruj - minggu depan 19/7
2. Lawatan ke rumah Nur Salam (rumah anak2 terbiar) - Rabu 21/7 & Sabtu 24/7
Hope everything goes smoothly. Amin :)
and pasal A. i <3 him too much :( please A jgn buat aku cmtok, aku sikkan puas hati until the time u'll admit everything u've done behind my back. :/
until then, thanks for ur cooperation
( apa aku cakap tok? :/)
takecare.
4.54am/thursday/15.7




No comments:

Post a Comment