Friday, July 30, 2010

Maggi-ing :)

maggi-ing, facebook-ing, coldplay-ing, chill-ing myself. huhuh dah lama tak update blog *mcm la ada org nak baca blog aku* hahah. act i just came back from andalus. lepak dgn member dunia akhirat milie azim, kwn azim mirul, hyder and daus. hahh tdk boring gila dok rumah jak. hrm byk benda jadi selama aku tak tulis blog ni. aku dah dapat kek batik kegemaran ku, buatan bonda tersayang :) thanks mak! loveyou! :D pastu dah pass ayat hafazan dgn lancarnya. *i cant believe ive done it bcs it was so hard for me. Alhamdulillah la. program kat rumah nur salam pun dah selesai and dah buat report pun. dan apa yg menggembirakan aku telah di tugaskan utk shopping brg raya! haha masyukkkk siaaaaaaal! tp bukan brg aku sorang jee, brg akak and adik aku gak. hihi Hari tu pun ada jumpa mak and ayah, sleep over dgn diorang. lepas rindu walaupun 1 malam je. act dorang lepas hantar kakak aku, kak nonoe pergi sambung belajar kat perlis. best jeee kan. heheh Alhamdulillah la sejak kebelakangan ni aku happy je, even aku ada masalah kann. And sekarang aku tgh gila bayang kat something and i want it so badly! aku tak tau mcm mana nak dpt kan benda tu. for sure i must work really hard for it kan. hahaiiiii cek mek molekkk. about my studies, yg lain ok, but for culinary math, its quite difficult ah. masuk ta masuk je chef philip tu ajar. act benda tu senang kot tp confusing sangat. byk unit kilogram ounces kebenda lagi. haihh hope aku dpt catch up lah lepas ni sebab midterm tak lama lagi baiiii. alamankkk. erm later on 3 pm ada cocktail picnic kat titiwangsa. ta dapat pegi mtv world stage pegi picnic pun ok lah! hahah guess thats all for this time.

taking care!

No comments:

Post a Comment