Friday, August 20, 2010

tengok apa aku buat tadi!


saja buang masa nak tunggu time sungkey, i made this.aku buka picnik punya link.ingt nak upload gamba ni kat fb.tp nak tacap sikit.tacap punya tacap, ini lah hasil nya.haha.aku campur semua effects.mana sedap mata aku tgok, aku click lah kat effect tu :))
Harini dah hari ke 10 umat Islam di seluruh dunia berpuasa yeh *mcm sik cayak jak dah 10 hari? tp Alhamdulillah setakat ini puasa aku full ok?heheh. hurmm dah berapa lama ah aku tak update blog? agak la lama kan :D mcm biasa, mcm mcm benda jadi kat aku.baik atau buruk, itu semua lumrah hidup.lagi lagi bulan puasa ni, banyak la cubaan dan dugaan nye yeh! :) minggu ni semua ok, kot? luaran jak ok, but inside my heart?god knows :/ give me strength yaAllah.anyway, sahur tadik i kept thinking of my family jak eh, i miss them like a lot ohh.kalauuu la bintulu ya dekat dgn kl kan? *mesti ada org jawab, yala sapa soh belajar jaoh jaoh* -____-" sikpa lah kannn aku nak homesick kedirik. :P
hahaha.pasal study, class dah habeh.tunggu nak final lagi.2 weeks from now.aku pun sebok nak mencari kerja la pulak kannn.but,i have to.kerja ada, tapi aku jak yg sik pegi pegi interview ya.huhuh.pasal soulmate, ok ok aje.no aja aja fighting.ahaks.speaking of soulmate, 2 days left! i love you too much sayang! :)) pasal kawan, punggg okay ajee.semalam baru lepak ngn azim, daus, hyder, sami, kila, kazen hyder udin, sayan, kakzy and uncle pun ada. Hrm itu saja untuk masa ini,until then
JAGA DIRI! :)))

No comments:

Post a Comment