Thursday, September 2, 2010

MODE:RAYA LAH APA GIK!

hello ladies and gentlemenn.today is ermm friday,3rd sept 2010.hari ke 25 or 24 kali umat Islam berpuasa.hee.lupak indah hari ke berapa.its ok its ok.Firstly, thank you Allah sebab aku masih dipinjamkan nyawa untuk bernafas sehingga ke hari ini ;) and syukur Alhamdulillah untuk segalanya.hanya Tuhan yg tahu.guess dah seminggu lebih aku sik update blog.and tell you what,seminggu minggu ya aku buat part time kat bangunan palilion :D kat sebuah butik tok,adalah nama nya.ne boleh berik tauk.hahah.pa kahh tek?:D Erm cerita pasal kerja ya,ok jak lahh.penat berdiri jak.tp mun ada customer and layan customer baruk lah sik boring ilak kerja ya.First day memang aku lelah gila.sebab sik biasa kan berdiri lamak ilak.So tulang belakang aku sakit.But on the second day ok jak saaaampey lah hari ke-7 aku kerja.Actually aku kerja seminggu jak lok,then aku cuti sebab final exam and terus balit raya.After raya maybe sambong kerja balit,InsyaAllah.Cerita pasal final exam,kmkorg start exam hari rabu ya tek,awal awal pagi dah ada exam.kol 8 pagi ya.ahaks.dahla malam ya aku habis kerja kol 10.then g mcd,study skali dgn kawan kawan sebab aku sekda note untuk subject Islamic studies.kmkorg pun belajar laaah.Belajar punya belajar,one of us mbak g sahur terus kat penyet.so next destination bersahur d penyet.Alhamdulillah la semua ok jak rasa nya.Syukur ilak ilak sebab Tuhan dah makbulkan doa aku,aku dapat kerja.and now aku pun dah habis kerja.heeee.Semalam, second day exam, subject Principle of Management.maigoddd aku sik masok terus belajar.last last common sense jak lah dah sik tauk.janji ada jawapan walaupun salah.baruk la lega kit rasa nak?hahaha.Today sekda paper but tengahari lak mok g college ada study group dgn kawan kawan.then esok last paper,Culinary math.mudahan dapat jawab.guess thats all for now, kaki dah kebas dudok lamak ilak tok.adeh adehhh.sebelum aku beredar dari meja laptopku,tengoklah kalau nak tgok sepanjang kerjaya aku sebagai part-timer dan masa masa lain aku.alrite alrite.Byee!
Selamat Berpuasa bg yg berpuasa! God bless you.Assalamuaalaikum. :-h


lepas exam Islamic studies
venue : library

with akim, first day kerja akim teman aku berbuka and terus balik dgn aku :)
venue : dlm tren otw balik rumah!

break time! kepak abisss kaki akuu :/
venue : stor butik

muka org kerja lok! haha kepak aih!
venue : stor butik

aku berani padah yg gambar tok raget! suka gilaa
venue : depan havela,klmu

my sayang punya favourite pa tek muka nya hensemm cya,nya padah lahh
venue : bangunan P

No comments:

Post a Comment