Sunday, March 27, 2011

invi.

Assalamualaikum.
:D
hai kau, kau dan kau. motif? saja. okay motif aku buat title invi? invisible tuu sebabb emm aku tiba tiba rasa cam aku ni invisible kee? ke aku je yg perasan? ke aku ni dah tak disenangi? aku pun tak tau. kadang kadang cm risau jgak. tapi tak nak la fikir bukan bukan. tp benda tu selalu bertandang ke minda ku dan membuat aku berfikir dan byk tanda ?????? kat dlm kepala hotak aku. KENAPA? kenapaaa harusss ku bercinta! ok dah cukup. tp takpe lah. apa apa aje lah. yg penting aku happy. kau happy. dia happy. budak tu happy. macik pacik tu happy (kenapa tak nak cakap semua happy je kan senang?) =.=

okay dah tak nak fikir yg bukan bukan. :D :D :D okay nak cerita hari jumaaat tu aku pergi jb. sampai sana mlm. sabtu tu keluar laaa dgn akim, family dia n kawan dia. pergi makan, lepak dan sbgai nyaaa. then ptg td dah selamat sampai KL. thanks akim, mama and baba. :D

okay nak cerita apa lagi ea? erm aaa aku rindu la dgn kawan kawan aku. rindu nak lepak sama, nak gelak gelak mcm org gila dgn lawak bodo dorang. rinduuu sangak! korang rindu aku tak? mesti tak kan? :( okay tak payah nk mengada. yg penting aku rindu okay dgn azim,idi,daus,akim,joe,hyder,oyun,kak aida,milie dan arip. :D :D :D hermm dah lah tu je lah nak cerita. tak care semuaaaa xo



sesampai nya di KL terus ber-hi tea dgn akim.
*ignore kan muka aku sbb tgh menguap. hehuk

1 comment: