Sunday, April 17, 2011

A Night May Not Be Forgotten.

Assalamualaikum ;)
(kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang *tiru maria elena sikettt)

okay entry kali ni nak update pasal dinner yg aku attend bersama kawan kawan yg tersyg last week. walaupun dah agak basi tp aku tak kira aku nak hapedet jugak. okay it was freakin awesomee! kenapa awesome? sbb kita bole tgok yg kawan2 kita semua berpakaian ala ala arab gituuu :) cantik cantik belaka <3 okay nak cerita sikit event ni telah dianjurkan oleh student tourism cllge aku. kira cam task diorg la buat event ni. charity event, separuh drpd duit ticket yg dorg kutip akan di derma kpd anak2 yatim. dorg sendiri pun ada buat gotong royong kat rumah anak2 yatim kat mana tah. hehe ;) soooo guest2 yg dtg pun bole derma juga dgn membeli ticket dinner tersebut. kira okay la kan. at least kita bole tolong mereka kan kan. :)))


sebelum mekap / selepas mekap
thanks abg jejong tlg mekapkann :D


dr kiri ;
aku : ala ala penari dr mesir / al ckp mcm pela*ur dr mesir pun ada (krg hajar kau al) aku pun rasa mcm tu sbnrnya =.= dan mcm biasa la mereka gelar aku didie alias(tak sukaaaa sangat)
milie : milie mcm puteri arab yg baik, suci jeaa (sesuai dgn pakaian beliau)
kak aida : haaa dia ni banyak gelaran mlm tu. puteri buluh betong/ahli sihir yg jahat mcm nak bunuh milie HHA! yggg penting, sheila rusly okay? hahahah *kak aida jgn marah ye? :D
muas : muas mcmmm malaikat haha kira cam dia ni pesuruh milie laaa. org baik2 jugaa
akim : akim pula arip ckp dia mcm nabi *hha paloi alu /nelayan /arab miskin hahaha


Puteri buluh betong :p
ni favourite outfit aku utk mlm tu okay
(kak aida aku nak kau belanja ayam penyet,penat puji ni)

with encik kesayangan :D
he's wearing toxedo with scarf and he claimed his self as business man dr arab
duhhhh =.='
btw awak handsomeeee gila! :D

saya punya tempat dan kad jemputan ;)

:D :D :D

cik mira yg cantek dan abg jejong yg hensem

sheila rusly sdg melayan peminatnya ;)

ni punnn :)

black mental

jejong pun sibuk melayan peminatnya

datuk siti, puteri dr mesir bersama encik kesayangan :)

;)

pemenang untuk best dress for men&women
dpt hadiah percutian kat cameron highland 2 hari 1 malam
kelassss percutiannn!
btw congrats!

yummy! *tak habes pun makan =.='

okay tu je la gambar yg aku bole share. byk lagi gambar, tp ada kat kawan. hehe okay dah stop cte pasal arabian night.
ptg td aku g mekdi buat esemen. haih cerita pasal esemen mmg favourite aku lah kan? esemen tu kann lecturer tu kann tak bole ke nak bagi byk lagi soalan? aku memang suka buat esemen belambak lambak sampai muntah ni. hrmm dah lah sebelum aku carooooot lagi baik aku brenti. take care uolls! xo -mimi rahman-
















No comments:

Post a Comment